Just another WordPress.com site

Heel leuk was het om Saskia, werkzaam als gastouder bij haar eigen Kinderopvang Metrummeltje, bij mij op de cursus te hebben. Zij verzorgt de opvang voor kinderen van 0 tot 4 jaar, de perfecte groep voor Babygebaren. Zij is enthousiast aan de slag gegaan met “haar”  kinderen en de foto’s  laten het resultaat zien.

Klik op foto voor groot formaat  tante

 

Klik op foto voor groot formaat  konijn

 

Klik op foto voor groot formaat  zusje

 

Klik op foto voor groot formaat  nog een keer/ meer

 

Klik op foto voor groot formaat  huilen

 

Klik op foto voor groot formaat  vlinder

 

Klik op foto voor groot formaat  tanden poetsen

 

Klik op foto voor groot formaat  papa

 

 

 

Commentaren op: "Foto’s van Babygebaren bij de Kinderopvang" (4)

  1. Ontzettend leuk om de foto’s op de site te zien. De kinderen zijn erg enthousiast. Ik gebruik de gebaren dagelijks in de opvang. Als kinderen nog onduidelijk praten vraag ik of ze het met de handjes willen zeggen. Dit wordt ontzettend goed opgepikt. Vaak snap ik het dan wel en voorkom zo dat ze boos worden omdat ik het niet begrijp. De kinderen zijn rustiger.
    Thuis worden de gebaren vaak aan broertjes en zusjes geleerd wat heel speciaal is als zij langskomen.
    Ik ben ontzettend blij dat ik de cursus heb gedaan. Het een grote toegevoegde waarde hier in de opvang.

    gr, Saskia Ligtenberg (Metrummeltje)

  2. Wat een leuke feedback Saskia! Fijn dat je de Babygebaren zo goed kunt gebruiken in de opvang! Nog meer gebaren foto’s zijn altijd welkom!

  3. Eline Steendijk zei:

    Wat ik ervan gezien heb, is het een erg positieve ontwikkeling. De kinderen kunnen zich beter uiten, zeker de kinderen die zich nog niet zo goed kunnen uiten met spraak gebruiken gebarentaal. Ook zag ik dat de kinderen het leuk vonden om de gebaren te leren. Zowel voor de kinderen als de begeleiders is het een fijne manier om te kunnen communiceren, de kinderen zijn minder gefrustreerd, omdat de leiding ze begrijpt en de leiding hoeft minder moeite te doen om de kinderen te begrijpen.

    Eline(stagiaire HBO Pedagogiek)

  4. Zo te horen loop jij bij Saskia stage Eline! Bedankt voor je leuke feedback!

Geef een reactie

