Just another WordPress.com site

Een beetje gespannen was ik wel toen ik hoorde dat er een columnist van BN/De Stem naar de cursus Babygebaren zou komen om hier een stukje over te schrijven. Een beetje spanning werkt over het algemeen goed. Klik maar op de link om het resultaat  te lezen.

Zwaaien maar!

geschreven door Eus Roovers.

Commentaren op: "Column in BN/De Stem over mijn cursus Babygebaren!" (6)

  1. Saskia Ligtenberg zei:

    Hoi Ingrid, heel veel succes met je cursus babygebaren. Ik heb de cursus heel positief ervaren. Ik ben momenteel weer opnieuw begonnen met een nieuw clubje van 0-2 jarige.
    Ik zie al wat gebaren terug in mijn opvang. Ik weet zeker dat jou nieuwe ouders het positief ervaren en er veel plezier in zullen hebben.. gr, Saskia (Metrummeltje)

  2. Saskia Ligtenberg zei:

    Eus, wat een leuk stukje heb jij in de krant gezet. Ben benieuwd of jij het bij jou kindjes gebruikt.

  3. Ik zal jouw reactie aan Eus doorgeven Saskia! Fijne zondag nog!
    Ken je trouwens mijn Sinterklaasfilmpje op You tube? Leuk om nu wat Sinterklaasgebaren te maken met de kinderen!

  4. Mooi resultaat! Kan je trots op zijn :).

Geef een reactie

