Just another WordPress.com site

Nog twee weken!

De vakantie is voorbij en er start weer een nieuwe cursus Babygebaren!

Wil je ook ervaren hoe waardevol het is als je kindje al vanaf  8 mnd aan jou kan aangeven wat hij/zij nodig heeft? Geef je dan op voor de cursus die start op 19 september op Kindcentrum De Ontdekking in Oosterhout.

Voor meer info kun je kijken op:  cursus Babygebaren

 

Commentaren op: "Nog twee weken!" (2)

  1. Saskia Ligtenberg zei:

    Ontzettend leuk om de foto’s op de site te zien. De kinderen zijn erg enthousiast. Ik gebruik de gebaren dagelijks in de opvang. Als kinderen nog onduidelijk praten vraag ik of ze het met de handjes willen zeggen. Dit wordt ontzettend goed opgepikt. Vaak snap ik het dan wel en voorkom zo dat ze boos worden omdat ik het niet begrijp. De kinderen zijn rustiger.
    Thuis worden de gebaren vaak aan broertjes en zusjes geleerd wat heel speciaal is als zij langskomen.
    Ik ben ontzettend blij dat ik de cursus heb gedaan. Het een grote toegevoegde waarde hier in de opvang.

    gr, Saskia Ligtenberg (Metrummeltje)

Geef een reactie

